Voorwaarden & huisregels

Afspraken

Wanneer je een reservering maakt bij Chi Moment ga je automatisch akkoord met de voorwaarden & huisregels. 

Afspraken kunnen telefonisch, via mail, whatsapp, online of in de salon gemaakt worden. Je krijgt de afspraak bevestigd via de mail of een afsprakenkaartje. 

Ik wil je vriendelijk vragen tijdig op de afspraak aanwezig zijn. Ben je toch later, laat het me dan weten. Indien je later bent, ben ik genoodzaakt om de behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Houd er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is. De behandeling zal echter wel volledig in rekening gebracht worden.

Afspraak annuleren

Je kunt tot 24 uur van te voren de afspraak via mail, telefoon of sms annuleren of verzetten.
Het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren dat je de afspraak bent vergeten of later annuleert dan de bedoeling is. Bij de eerste keer later annuleren dan 24 uur, worden daarom geen kosten in rekening gebracht. Het is daarna echter niet meer mogelijk om via het reserveringssysteem een afspraak te maken. In dat geval geval maak je via een mail, telefoon of sms een nieuwe afspraak. Ook dienen de kosten van de behandeling waarvoor je een afspraak maakt dan vooraf te worden voldaan.

Geef je vervolgens nog een keer een annulering door na 24 uur, dan ben ik genoodzaakt annuleringskosten in rekening te brengen omdat ik tijd en apparatuur heb gereserveerd voor je afspraak en ik jouw plek op zo’n korte termijn niet kan vrijmaken voor een andere klant. De annuleringskosten bedragen de kosten van de behandeling. Hierna is het niet meer om via het reserveringssysteem een afspraak te maken. In dat geval geval maak je via mail, telefoon of sms een nieuwe afspraak. Ook dienen de kosten van de behandeling waarvoor je een afspraak maakt vooraf te worden voldaan.

Gemiste afspraken zonder voorafgaande kennisgeving

Chi Moment hanteert de volgende richtlijnen met betrekking tot gemiste afspraken zonder voorafgaande kennisgeving (no-show): de kosten van de behandeling waarvoor je een afspraak hebt gemaakt worden volledig in rekening gebracht. Om jouw plek vrij te houden heb ik namelijk een afspraak van een andere klant moeten afwijzen. Na een gemiste afspraak zonder kennisgeving is het niet meer mogelijk om via het reserveringssysteem een afspraak te maken. In dat geval geval maak je via een mail, telefoon of sms een nieuwe afspraak. De kosten van de behandeling waarvoor je een afspraak maakt, dienen vooraf te worden voldaan.

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dien je uiteraard de bon mee te brengen. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

Algemeen

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dien je uiteraard de bon mee te brengen. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

  • Ik geef geen behandelingen bij koorts / koortslip griep of verkoudheid / besmettelijke huidziekten
  • Kinderen zijn welkom in overleg. Kinderen jonger dan 16 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding van een ouder of verzorger.
  • Alleen contante betalingen
  • Het parkeren van de auto is gratis.
  • Als je langs wilt komen voor een cadeaubon, product of algemene informatie verzoek ik je vriendelijk om een afspraak te maken

Producten retourneren

Retourneren of ruilen van aangeschafte producten kan alleen binnen 8 dagen na aankoop, mits de producten ongeopend / ongebruikt zijn.

Pijnklachten na de behandeling / therapietrouw

Chi Moment kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het uitblijven van goed resultaat bij gebruik van een geadviseerd product en / of behandeling. Resultaat is altijd een combinatie van advies door Chi Moment en therapietrouw van cliënt. Iedereen reageert anders op een behandeling en soms komt het voor dat een behandeling niet meteen aanslaat en dat klachten na een behandeling niet direct verdwijnen. De huid heeft tijd nodig om te herstellen en daar staan tenminste drie weken voor. Soms duurt het langer.

Inspanningsverplichting en Kwaliteitsgarantie

Chi Moment verplicht zich tot het handelen naar beste kunnen. Zij heeft dan ook een inspanningsverplichting, maar geen resultaatverplichting. Er kan dus geen garantie afgegeven worden voor het resultaat van een behandeling. Onvoldoende resultaat van de behandeling geeft je geen recht op restitutie, een nieuw kosteloos consult, een kosteloze nieuwe behandeling of vrijstelling van betaling.

Chi Moment geeft 7 dagen kwaliteitsgarantie op behandelingen en producten. De kwaliteitsgarantie vervalt indien: de cliënt adviezen niet opvolgt, de verwijzing naar een andere discipline niet opvolgt en / of producten niet volgens de gebruiksaanwijzing of aanwijzingen gebruikt. Kwaliteistgarantie wordt niet gegeven op de behandeling van eeltpitten / likdoorns en / of ingroeiende nagels en dergelijke.

Aansprakelijkheid

Chi Moment is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan door onjuiste en / of onvolledige verstrekte informatie door de cliënt over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Chi Moment is tevens niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de praktijk.

Klachten

Ik doe er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat je niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat je het mij laat weten als je een klacht hebt zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.